مزون لباس زنانه در تهران

مزون مُدینه دوخت انواع لباس شب عروس نامزدی اداری مانتو پالتو در تهران

مزون مُدینه پذیرش سفارش و طراحی و دوخت انواع لباس شب لباس عروس و نامزدی طراحی و دوخت لباس اداری و فرم مدارس طراحی و دوخت انواع مانتو و پالتو طراحی و دوخت لباس بچگانه

مزون مُدینه دوخت انواع لباس شب عروس نامزدی اداری مانتو پالتو در تهران

مزون مُدینه پذیرش سفارش و طراحی و دوخت انواع لباس شب لباس عروس و نامزدی طراحی و دوخت لباس اداری و فرم مدارس طراحی و دوخت انواع مانتو و پالتو طراحی و دوخت لباس بچگانه

مزون مُدینه - 09925544799 طیبی
طراحی و دوخت انواع لباس شب لباس عروس لباس نامزدی
طراحی و دوخت لباس اداری و فرم مدارس طراحی و دوخت انواع مانتو و پالتو طراحی و دوخت انواع لباس بچگانه در تهران
با 30 سال سابقه کاری
با مدیریت سرکار خانم منصوری

۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

۱۸
فروردين

فیلم آموزشی نحوه دوخت لباس بیمارستانی - گان

مزون مُدینه  فیلم آموزشی نحوه دوخت لباس بیمارستانی - گان

 

 

 

مطالب مرتبط :   لباس ضد ویروس کرونا و ویژگی هایی که از این لباس باید بدانیم

                       آموزش دوخت ماسک پارچه ای محافظ ضد ویروس

 

مزون در تهران مزون مدینه لباس مجلسی زنانه

09125073368

لطفا نظرتون رو در قسمت زیر درج کنید.

  • لباس شب طراحی لباس
۱۸
فروردين

لباس ضد ویروس کرونا و ویژگی هایی که از این لباس باید بدانیم

مزون مُدینه  لباس ضد ویروس کرونا و ویژگی هایی که از این لباس باید بدانیم

 

لباس کارها باید مناسب مشاغل ساخته شوند تا فرد را از خطرات و آسیب دیدگی هایی که ممکن است در طی انجام کار با آن مواجه شود به حداقل برساند. در میان انواع لباس کار ایمنی، برخی از لباس ها، ایمنی بالاتری دارند. لباس کار ایزوله، از آن دسته لباس کارهایی است که ایمنی بسیاری دارد و استفاده از آن در مواجهه با خطرات و آسیب دیدگی ها، مهم است. در ادامه با مشخصات این لباس کار بیشتر آشنا میشویم.

 

لباس کار ایزوله چیست؟

لباس کارهای ایزوله برای مشاغل گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرد. لباس کار ایزوله آتش نشانی، لباس کار ایزوله پزشکی، لباس کار ایزوله مقاوم در برابر گازهای سمی و اشتعال زا، لباس کار ایزوله نسبت به اسید و مواد شیمیایی از انواع لباس کار ایزوله هستند. در ادامه با انواع لباس ایزوله آشنا شوید.

 

لباس کار ضد ویروس کرونا

لباس کار ضد ویروس کرونا

این روزها که بیماری ها و ویروس های متعددی به وجود آمده، استفاده از لباس کار یک بار مصرف ایزوله پزشکی، برای پزشکان بسیار حائز اهمیت است. به ویژه در این روزهایی که با بیماری کرونا مواجه هستیم، پزشکان باید برای پیشگیری از ابتلای خود، از لباس کارهای ایزوله یک بار مصرف استفاده کنند. این لباس کار برای جلوگیری از انتقال بیماری های عفونی و ویروسی مخصوصا کرونا فرد داخل را مصون و ایمن میکند.این لباس کارهای ایزوله، ساختار پلاستیکی دارند و همراه با عینک و پوشش ماسک، ارائه داده می شوند. در انتهای آستین و پاچه این لباس کار ایزوله، کش قرار دارد و کلاه آن نیز بیشتر بخش های صورت را هم می پوشاند. اگر به تصاویر لباس کار پرستاران یا پزشکان فعال در بخش های کرونا دقت کنید میبنید این لباس ها صرفا یک پوشش بسیار نازک را برای جلوگیری از آلودگی لباس و بدن ایجاد میکند و مانع الوده شدن سایر لباس ها میشود.

 

لباس کار ایزوله ضد مواد شیمیایی

لباس کار ایزوله ضد مواد شیمیایی

این مدل لباس کار برای مواجهه با خطرات مواد شیمیایی است. لباس کار ایزوله ضد مواد شیمیایی، معمولا از پارچه پلی آمید با دو لایه PVC تولید شده است که به هیچ عنوان جرقه نمی زند. از این رو خطرات آتش سوزی و انفجار را به صفر می رساند. این لباس کارها معمولا کپسول هایی در قسمت پشتی خود دارند که سیستم تنفسی فرد را کاملا جدا از محیط می کند.

در قسمت جلوی لباس، فشار سنج قرار گرفته و از نظر انعطاف پذیری، بسیار مناسب اند.

 

لباس کارهای ایزوله آتش نشانی

لباس کارهای ایزوله آتش نشانی

 

لباس کارهای ایزوله آتش نشانی، خاصیت ضد نسوزی دارند و جنس آن ها از موادی همچون پنبه نسوز است که در آتش، حرارت را منعکس می کند. لایه بیرونی این لباس های ایزوله از جنس کولار آلومینیوم است که همین امر، پرتوها و حرارت را به بیرون منتقل می کند. این لباس ها، دارای کلاه ایمنی، ماسک و محفظه اکسیژن است تا آتش نشان ها بتوانند در محیط هایی که آتش شعله ور کرده، بروند و از خطر دور بمانند.

 

لباس کارهای ایزوله در مواجهه با گازهای اشتعال زا

لباس کارهای آتش نشانی که با گازهای سمی یا اشتعال زا مواجه هستند باید نسوز باشد و از طرفی هیچ گونه گازی به داخل آن نفوذ نکند. ضد جرقه باشد تا انفجار ایجاد نکند.

حال که با انواع لباس کار های ایزوله آشنا شدید با ویژگی لباس کار ها نیز آشنا شوید و اگر قصد خرید لباس کار یا تیشرت تبلیغاتی را دارید ادامه مقاله را نیز بخوانید.

 

ویژگی لباس کار:

  1. جنس لباس کار: اگر قصد خرید لباس کار را دارید باید به این نکته دقت کنید که شرایط کاری شما چگونه است؟ برای مثال اگر پرستار یا پزشک بیمارستان هستید و برای جلوگیری از ورود ویروس و برای ایمنی بیشتر از این لباس کار استفاده میکنید باید وزن لباس میزان انتقال حرارت لباس در بلند مدت را با توجه به جنس پارچه لباس کار در نظر بگیرید. اگر قرار است مدت طولانی از این لباس ها استفاده کنید باید بدانید بدن شما به صورت مرتب در حال تعریق میباشد و یک لباس ایزوله همانطور که از ورود ویروس به داخل جلوگیری میکند از خروج و تهویه مناسبی باید برخوردار باشد. در غیر اینصورت شما نمیتوانید لباس را بیش از یک ساعت بپوشید و حس کلافگی به شما دست خواهد داد.
  2. وزن لباس کار: وزن لباس کار نیز از دیگر موارد مهمی است که شما برای خرید باید به آن توجه داشته باشید. یک لباس کار سنگین علاوه بر تامین ایمنی شما باعث خستگی شما خواهد شد. لباس کار ایمنی معمولا وزن زیادی دارند و از این جهت این ایراد به آن وارد که نمیتوان به مدت زیادی این لباس کار را بر تن نگه داشت. علاوه بر آن برای لباس ایمنی نباید لباس خیلی سبک باشد به نحوی که نتواند از بدن در برابر عوامل خطرناک ایمنی را تامین کند. لباس کار دوبنده معمولا وزن سبکی دارد این دسته از لباس کار ها برای افرادی مناسب است که نیاز به آستین ندارند در عین حال وزن سبک لباس برایشان بسیار اهمیت دارد.
  3. رنگ لباس کار: لباس کار بر خلاف تیشرت تبلیغاتی رنگ بندی زیادی ندارند برای مثال اگر لباس کار های ایزوله پزشکی را در نظر بگیرد ،معمولا این لباس را به رنگ سفید درست میکنند. شاید از خودتان سوال کنید چرا همه لباس کار های پزشکی سفید هستند. دلیل این است که به محض آلودگی مخصوصا به خون  قابل تشخیص باشد و با چشم بتوان آن را تشخیص داد. یا لباس کار های آتش نشانی معمولا به رنگ زرد تیره یا نقره ای هستند. به دلیل اینکه این لباس کار معمولا با دود و حرارت در تماس است پس بحث تمیز بودن آن زیاد مطرح نیست. بلکه ایمن نگه داشتن بدن آتش نشان اهمیت بیشتری دارد. پس جنس این لباس ها عموما ضخیم میباشد و رنگ ان به گونه ای باید باشد که حرارت را منعکس کند و به داخل لباس کارهدایت نکند.
  4. میزان پوشش بدن: یکی از بارزترین نکات لباس کار ایزوله این است که این لباس از سر تا کف پا امتداد دارد و باعث میشود که بدن را از ورود عفونت و بیماری به داخل محافظت کند و ایمنی بدن را تامین میکند. ولی اگر به یک لباس کار مهندسی دقت کنید میبنید که این لباس کار بیشتر باید جنبه مهندس بودن یک نفر را در بین بقیه نشان دهد و طرح ان اهمیت دارد. لباس کار مهندسی معمولا به صورت یک کاپشن استفاده می شود. 

 

منبع:

https://www.tasnimnews.com/

مطالب مرتبط :  آموزش دوخت ماسک پارچه ای محافظ ضد ویروس

                      فیلم آموزشی نحوه دوخت لباس بیمارستانی - گان

                  

 

مزون در تهران مزون مدینه لباس مجلسی زنانه

09125073368

لطفا نظرتون رو در قسمت زیر درج کنید.

  • لباس شب طراحی لباس