مزون لباس زنانه در تهران

مزون مُدینه دوخت انواع لباس شب عروس نامزدی اداری مانتو پالتو در تهران

مزون مُدینه پذیرش سفارش و طراحی و دوخت انواع لباس شب لباس عروس و نامزدی طراحی و دوخت لباس اداری و فرم مدارس طراحی و دوخت انواع مانتو و پالتو طراحی و دوخت لباس بچگانه

مزون مُدینه دوخت انواع لباس شب عروس نامزدی اداری مانتو پالتو در تهران

مزون مُدینه پذیرش سفارش و طراحی و دوخت انواع لباس شب لباس عروس و نامزدی طراحی و دوخت لباس اداری و فرم مدارس طراحی و دوخت انواع مانتو و پالتو طراحی و دوخت لباس بچگانه

مزون مُدینه - 09925544799 طیبی
طراحی و دوخت انواع لباس شب لباس عروس لباس نامزدی
طراحی و دوخت لباس اداری و فرم مدارس طراحی و دوخت انواع مانتو و پالتو طراحی و دوخت انواع لباس بچگانه در تهران
با 30 سال سابقه کاری
با مدیریت سرکار خانم منصوری

الگوی دوخت هدبند برای نوزاد

شنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۸، ۰۹:۳۰ ق.ظ

الگوی دوخت هدبند برای نوزاد

مزون مُدینه  الگوی دوخت هدبند برای نوزاد

 

هدبند برای نوزاد

برش پارچه

پارچه را روی سطح صاف پهن کنید. الگو را روی پارچه قرار دهید و شروع به برش پارچه کنید. اگر می خواهید چندین گیره داشته باشید، چند لایه پارچه را قرار دهید و بعد پارچه را ببرید. این کار باعث صرفه جویی در زمان شما می شود. از سوزن ته گرد استفاده کنید تا الگو روی پارچه ثابت بایستد و تکان نخورد.الگوی دوخت هدبند برای نوزاد (مخصوص فصل پاییز)
با فرا رسیدن فصل سرما یعنی پاییز و زمستان، باید به نحوی سر و بدن نوزادان را گرم نگه داشت. نوزادان، بسیار حساس هستند و باید به خوبی از آنها مراقبت کرد. یکی از پوشیدنی هایی که باعث محافظت از سر نوزاد می شود، هدبند است. هدبند، گوش نوزاد را در برابر باد و سرمای فصل پاییز می پوشاند و مانع از سرماخوردگی و بیماری او می شود. مزیت هدبند این است که بدون ایجاد گرمای زیاد در سر نوزاد، گوشها و سر نوزاد را در برابر باد می پوشاند. بنابراین هدبند، یکی از اکسسوری های ضروری برای نوزادان در فصل پاییز است.

خوشبختانه شما می توانید در زمان کوتاهی، برای نوزاد خود هدبند درست کنید. در این مطلب، الگوی دوخت هدبند برای نوزادان را یاد می گیرید و می توانید در منزل و به راحتی، برای نوزادان خود هدبند بدوزید. شما با خواندن این مطلب، می توانید برای نوزادان تازه به دنیا آمده تا کودکان ۱ ساله خود هدبند بدوزید.

هدبند برای نوزاد

وسایل لازم برای دوخت هدبند برای نوزاد
برای اینکه بتوانید برای نوزاد زیبای خود هدبند بدوزید، به وسایل زیر نیاز خواهید داشت:

پارچه نخی یا پنبه ای (برای هدبندهای پاییزی، بهتر است از پارچه هایی که به رنگ نارنجی و زرد هستند یا طرح برگ روی خود دارند استفاده کنید تا هدبند نوزاد شما زیباتر و بامزه تر شود.)
نخ خیاطی
سوزن خیاطی
چرخ خیاطی
 قیچی
اتو
 

الگوی خیاطی هدبند نوزاد
می توانید برای دوخت هدبند، از پارچه های کشی نیز استفاده کنید. البته بهترین گزینه، پارچه های نخی است که خاصیت کشی نیز دارند؛ زیرا هم لطیف هستند و هم به سر نوزاد فشاری وارد نمی کنند. می توانید از باقی مانده پارچه های لباسهای نوزادتان نیز استفاده کنید و با کمترین هزینه برای او هدبندی زیبا بدوزید.

هدبند نوزاد

معمولا برای نوزادان با اندازه متوسط، پارچه ۳۰ سانتی متری کافی است. برای نوزادان درست هیکل، باید اندازه های هدبند را تغییر دهید.

نحوه دوخت هدبند برای نوزاد با الگوی دوخت
برای اینکه بتوانید برای نوزاد خود هدبند درست کنید، باید از الگوی دوخت زیر استفاده کنید. این الگو را روی پارچه قرار دهید و پارچه را برش بزنید. با توجه به سر نوزاد خود، اندازه هدبند را مشخص کنید. برای اینکه هدبند آزاد باشد و سر نوزاد را اذیت نکند، ۱ الی ۲ سانتی متر به طرفین هدبند اضافه کنید.

الگوی دوخت هدبند نوزادی

از این الگوی دوخت، دو عدد بدوزید تا دو گوش نوزاد را بپوشاند. وقتی این دو الگو را روی پارچه برش زدید، دو قسمت را به هم بدوزید تا هدبند نوزاد آماده شود.

برای دوخت هدبند، می توانید هم از چرخ خیاطی استفاده کنید و هم هدبند را با دست بدوزید.

این مدل، ساده ترین مدل هدبند نوزاد است که می توانید خودتان در منزل آن را درست کنید. البته اگر چسب پارچه در خانه دارید، می توانید به جای دوخت کامل هدبند، در قسمت پشت هدبند از چسپ پارچه استفاده کنید تا راحت تر از سر نوزاد عبور کند و به سر او فشاری وارد نکند.

با توجه به سلیقه خودتان می توانید از گل های کوچک روی هدبند نوزاد استفاده کنید تا زیبایی آن بیشتر شود. گل ها را هم می توانید با چسپ به هدبند متصل کنید و هم می توانید آن را به هدبند نوزاد بدوزید.

در این نوشته، نحوه دوخت هدبند نوزادی به همراه الگوی دوخت هدبند برای نوزاد را یاد گرفتید. شما با هزینه های کم و با استفاده از پارچه هایی که در منزل دارید، می‌توانید این هدبند زیبا را برای نوزادتان بدوزید و در فصل پاییز، روی سر نوزاد خود قرار دهید تا از گوش‌های نوزاد در برابر سرما و باد محافظت کند.

 

منبع :

https://nariseh.com/

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی