مزون لباس زنانه در تهران

مزون مُدینه دوخت انواع لباس شب عروس نامزدی اداری مانتو پالتو در تهران

مزون مُدینه پذیرش سفارش و طراحی و دوخت انواع لباس شب لباس عروس و نامزدی طراحی و دوخت لباس اداری و فرم مدارس طراحی و دوخت انواع مانتو و پالتو طراحی و دوخت لباس بچگانه

مزون مُدینه دوخت انواع لباس شب عروس نامزدی اداری مانتو پالتو در تهران

مزون مُدینه پذیرش سفارش و طراحی و دوخت انواع لباس شب لباس عروس و نامزدی طراحی و دوخت لباس اداری و فرم مدارس طراحی و دوخت انواع مانتو و پالتو طراحی و دوخت لباس بچگانه

مزون مُدینه - 09925544799 طیبی
طراحی و دوخت انواع لباس شب لباس عروس لباس نامزدی
طراحی و دوخت لباس اداری و فرم مدارس طراحی و دوخت انواع مانتو و پالتو طراحی و دوخت انواع لباس بچگانه در تهران
با 30 سال سابقه کاری
با مدیریت سرکار خانم منصوری

5 تغییری که می توانید در لباس ایجاد کنید

مزون مُدینه   5 تغییری که می توانید در لباس ایجاد کنید

لوازم خیاطی

ترفندهای خیاطی می توانند لباس های از کار افتاده و کنار گذاشته را دوباره به کمد لباس های پوشیدنی شما وارد سازند. شما احتمالا تا به حال چندین بار به خیاطی برای کوتاه یا تنگ کردن کردن یک شلوار یا لباس، مراجعه کرده اید. اگر سایز شما کوچک باشد، این اتفاق به دفعات بیشتری برایتان روی داده است.

اما کارشناسان ماهر می توانند کارهای بیشتری از چیزی که فکرش را می کنید، برای حل چنین مشکلاتی در لباس ها انجام دهند.


Larry Huerta خیاط سرپرست در zTailors است؛ کمپانی جدیدی که خیاطی را به معنای واقعی و در سطح حرفه ای آن انجام می دهد و خدمات خود را به منزل یا دفتر کار شما می آورد.

او به ما اجازه می دهد تا برخی از ترفندهای ویژه و فوق العاده برای کاهش سایز لباس هایی که حین پوشیدن آن ها، بزرگ و بی قواره هستند را بیاموزیم. درست لباس هایی که هر وقت آن ها را به تن می کنیم، از بی قوارگی و نامناسب بودنشان دلخور شده و بلافاصله از تن بیرون می آوریم!

 

جالب ترین ترفندهای خیاطی

ترفندهای خیاطی : تغییر دادن آستین ها

در حالی که ممکن است روش تنگ کردن و باریک کردن آستین های بزرگ، بسیار واضح باشد؛ اما به لباس هایی برخورد می کنیم که آستین هایی تنگ دارند و نیازمند باز کردن آن ها هستیم.
اگر در بخش زیربغل خود احساس تنگی می کنید، خیاط می تواند این قسمت از لباس را کمی پایین تر آورده و فضای بیشتری به وجود بیاورد.
او همچنین می تواند از کمی پارچه ی اضافی بهره برده و در قسمت درزها فضای بیشتری ایجاد کند، یا حتی به طور کلی آستین را برداشته و لباس را به فرمی تازه و بدون آستین تبدیل سازد.

لوازم خیاطی

ترفندهای خیاطی : تغییر دادن یقه لباس

آیا عاشق یقه ی لباس خود هستید، اما از فرم نامناسبی که روی گردن یا سینه می گیرد ناراضی می باشید؟ یقه لباس شما می تواند برای شانه های باریک یا پهن، سینه فراخ یا کوچک نامناسب به نظر برسد. چه می توان کرد؟
شما می توانید این یقه را از نو طراحی کنید. خیاط شما قادر است که یقه را به طور کلی از حالت اولیه آن خارج کرده و به آن فرمی بازتر بدهد. به طور مثال یقه قایقی طراحی کرده و علاوه بر متناسب ساختن آن، زیبایی بیشتری به وجود بیاورد.

ترفند های تغییر لباس

ترفندهای خیاطی : تغییر شلوار جین

اگر تا به حال از زیبایی خیره کننده و تناسب عالی شلوارهای جین خود به وجد آمده اید، احتمالا برخی اوقات با نامناسب بودن سایز شلوار جین با اندام خود نیز روبرو شده اید. اما جای نگرانی وجود ندارد؛ خیاط ها این مشکل را برطرف می سازند.
یک خیاط تقریبا می تواند هر جایی از شلوار جین را مطابق با سایز فرد تنظیم کند، تا زمانی که کاملا متناسب با اندام وی گردد.
تنها نکته ی الزام آور این است که جین شما باید در پهن ترین قسمت نشیمنگاه در تناسب کامل باشد. (به این معنا که دست بردن در این قسمت شلوار جین، کمی پیچیدگی به وجود می آورد.)
در مورد بخش پاها هیچ جای نگرانی وجود ندارد. خیاط به راحتی می تواند آن ها را تنگ کرده و یا کوتاه یا بلند سازد.

ترفندهای خیاطی : افزودن زیپ

اگر لباسی دارید که معمولا از پوشیدن آن به دلیل سختی این کار، اجتناب می کنید؛ اضافه کردن یک زیپ می تواند مشکلتان را حل کند. خیاط شما می تواند با اضافه کردن یک زیپ به چنین لباسی، پوشیدن آن را به فرآیندی سهل و ساده تبدیل سازد.
برای ایجاد ظاهری متفاوت می توانید از زیپ های مشخص استفاده نمایید، اما اگر مایل به تغییر شکل لباس خود نیستید، می توانید به سراغ زیپ های مخفی بروید.

ترفندهای خیاطی تغییر شلوار جین

یک پیش فرض کوچک: از آن جایی که افزودن زیپ به کمی لبه پارچه از بخشی که قصد اضافه کردن زیپ در آن جا را داریم، احتیاج دارد؛ بهتر است تغییرات را با در نظر گرفتن کاهش نیم سانتی از عرض لباس خود در نظر بگیرید.

همین طور خیاط شما می تواند زیپ های شکسته را تعمیر کرده و یا آن ها را با زیپی نو تعویض نماید. به این شکل دامن ها یا لباس های از کار افتاده تان، دوباره به چرخه حیات وارد خواهند شد!

ترفندهای خیاطی : از بین بردن چین ها و تاخوردگی های لباس (پیلی دار)

شاید هنوز از شلوارهای چین دار (یا به اصطلاح پیلی دار) قدیمی در کمد لباس های خود داشته باشید. ممکن است این شلوارها هنوز نو بوده و تنها دلیل کنار گذاشتن آن ها، همین چین ها باشد.

 از بین بردن چین ها و تاخوردگی های لباس

خیاط شما می تواند با بازسازی و از بین بردن چین ها و پیلی ها، شلواری مدرن و شیک و مطابق با مد امروزی ایجاد کرده و آن را به کمد لباس های پوشیدنی تان اضافه نماید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی