مزون لباس زنانه در تهران

مزون مُدینه دوخت انواع لباس شب عروس نامزدی اداری مانتو پالتو در تهران

مزون مُدینه پذیرش سفارش و طراحی و دوخت انواع لباس شب لباس عروس و نامزدی طراحی و دوخت لباس اداری و فرم مدارس طراحی و دوخت انواع مانتو و پالتو طراحی و دوخت لباس بچگانه

مزون مُدینه دوخت انواع لباس شب عروس نامزدی اداری مانتو پالتو در تهران

مزون مُدینه پذیرش سفارش و طراحی و دوخت انواع لباس شب لباس عروس و نامزدی طراحی و دوخت لباس اداری و فرم مدارس طراحی و دوخت انواع مانتو و پالتو طراحی و دوخت لباس بچگانه

مزون مُدینه - 09925544799 طیبی
طراحی و دوخت انواع لباس شب لباس عروس لباس نامزدی
طراحی و دوخت لباس اداری و فرم مدارس طراحی و دوخت انواع مانتو و پالتو طراحی و دوخت انواع لباس بچگانه در تهران
با 30 سال سابقه کاری
با مدیریت سرکار خانم منصوری

۱۱ مورد از اشتباهات رایج در استایل آقایان

يكشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۸، ۰۱:۲۱ ب.ظ

۱۱ مورد از اشتباهات رایج در استایل آقایان

مزون مُدینه  ۱۱ مورد از اشتباهات رایج در استایل آقایان

 استایل آقایان

همه آقایان دوست دارند خوش تیپ و جذاب ظاهر شوند و نگاه ها را به سمت خود بکشانند. درست لباس پوشیدن، تمیز و خوشبو بودن و رفتارهای درست باعث می شود که یک آقا، بسیار خوش تیپ و دوست داشتنی به نظر برسد. با اینکه درست لباس پوشیدن اهمیت زیادی دارد؛ اما بعضی از مردان هستند که با اصول لباس پوشیدن آشنایی ندارند و با انتخاب نادرست لباس، شلخته و بی نظم به نظر می رسند! در این نوشته می خواهیم درباره اشتباهات رایج در استایل آقایان با شما صحبت کنیم؛ پس اگر می خواهید مرتکب این اشتباهات نشوید و همیشه بهترین لباس های خود را انتخاب کنید، در این نوشته با ما همراه باشید.

در ادامه۱۱ مورد از اشتباهات رایج در استایل آقایان را بررسی میکنیم:

اشتباه شماره ۱: پوشیدن پیراهن با آستین های خیلی بلند یا خیلی کوتاه!

وقتی برای خرید پیراهن و کت به مغازه می روید، خیلی دقت می کنید تا قسمت سرشانه آن کاملا متناسب باشد و یقه آن به خوبی بایستد؛ اما آیا به قد آستین های خود نیز توجهی دارید؟ طول آستین پیراهن یا کت شما نیز اهمیت زیادی دارد. اگر قد آستین پیراهن یا کت شما برایتان کوتاه یا بلند باشد، اینطور تلقی می شود که لباس سایز خودتان را نپوشیده اید یا لباس فرد دیگری را به تن کرده اید! پس برای جذاب تر شدن لباسهای خود، به طول آستین و کت مردانه خود توجه بیشتری داشته باشید. بهترین حالت برای طول آستین پیراهن به اندازه ای است که تا انتهای مچ دست شما بیاید. اگر آستین شما زیادی بلند باشد، تا روی دستان شما می آید و اگر زیادی کوتاه باشد، مچ دست های شما نمایان می شود که هر دوی این موارد اصلا جالب نیستند! اگر هم پیراهن و هم کت می پوشید، یادتان باشد که نیم سانتی متر از آستین پیراهنتان باید در قسمت مچ ها نمایان باشد.

 استایل آقایان

اشتباه شماره ۲: پوشیدن شلوارهای کوتاه یا شلوارهای بلند!

یکی از اشتباهات رایج در استایل آقایان، عدم توجه به قد شلوار است. قد شلوار شما، فاکتور مهمی است که در زیبایی و جذابیت تیپ شما تاثیر زیادی می گذارد. وقتی می خواهید شلوار بخرید، به قد شلوار توجه کنید. اگر بعد از پوشیدن کفشتان، حس کردید که شلوار شما برایتان بلند است، آن را به پیش خیاط ببرید تا متناسب با قد شما کوتاهش کند. اگر شلوار شما زیادی بلند باشد، شلخته به نظر می رسید و اگر کوتاه باشد، جوراب و برآمدگی قوزک پای شما مشخص می شود! بهترین اندازه برای شلوار، ارتفاعی است که شلوار تا روی کفش بیاید و قسمت خیلی کمی از کفش را نیز بپوشاند.

اشتباه شماره ۳: باز گذاشتن بیش از یک دکمه پیراهن!

شاید قبلا باز گذاشتن دکمه های پیراهن جذاب و دخترکش! بود؛ اما حالا اصلا این موضوع جالب نیست و به نوعی متضاد با شخصیت اجتماعی یک فرد سالم است.

باز گذاشتن بیشتر از یک دکمه، یک کار بسیار غیراصولی در لباس پوشیدن است و استایل شما را زننده و بی نظم می کند. البته حتما ضرورتی برای باز گذاشتن یکی از دکمه ها نیست؛ شما می توانید دکمه بالای پیراهن خود را ببندید تا ظاهری کلاسیک و خاص داشته باشید. علاقه مندان به تیپ های اسپورت و جدید هم می توانند یک تی شرت زیر پیراهن خود بپوشند و تمام دکمه های پیراهنشان را باز بگذارند.

 استایل آقایان

اشتباه شماره ۴: پوشیدن لباس های سایز بزرگتر از سایز واقعی خود!

از اشتباهات رایج در استایل آقایان چاق، پوشیدن لباس های بسیار بزرگ است. اگر خیلی چاق هستید، پوشیدن پیراهن های سایز بزرگتر به شما هیچ کمکی نمی کند. این روش نه تنها چربی های شما را پنهان نمی کند؛ بلکه ظاهر شما را چاق و شلخته خواهد کرد. اگر می خواهید زیباتر دیده شوید، در هنگام خرید پیراهن، شلوار، تیشرت و… به سراغ سایز مخصوص خودتان بروید و لباسی را بخرید که کاملا اندازه شما باشد.

اشتباه شماره ۵: پوشیدن لباس های سایز کوچکتر از سایز واقعی خود!

با پوشیدن لباس های تنگ و چسبان، ظاهر شما زشت و زننده می شود و جذابیت زیادی نخواهید داشت! همچنین این کار خودتان را نیز معذب می کند و باعث ناراحتی شما می شود! اگر پیراهن مردانه سایز کوچکتر از سایز واقعی خودتان را بخرید، همواره این امکان وجود دارد که دکمه ها از هم باز شوند و بدن شما نمایان شود. پس همیشه لباسی را بخرید که کمی آزاد باشد و متناسب با اندام شما دوخته شده باشد.

اشتباه شماره ۶: بستن تمام دکمه های کت!

کت ها در مدلهای مختلف دوخته می شوند که بعضی از آنها دو دکمه و بعضی از آنها سه دکمه دارند. این موضوع به این معنا نیست که شما باید تمام دکمه های کت خود را ببندید. گاهی اوقات در طول مراسم می توانید برای لحظاتی دکمه های کتتان را ببندید، اما بیشتر اوقات باید دکمه ها را باز بگذارید. بستن دکمه های کت اصول خاص خودش را دارد. شما باید دکمه پایینی کت را باز نگه دارید. مثلا اگر کت شما دو دکمه است، دکمه دوم را نباید ببندید. در کت های 3 دکمه هم معمولا دکمه دوم بسته می شود.

 استایل آقایان

اشتباه شماره۷: مشخص بودن یقه پیراهن از روی کت!

یکی از اشتباهات رایج در استایل آقایان این است که یقه پیراهن مردانه آنها از روی کت معلوم باشد. اگر هر کاری می کنید ولی باز هم یقه پیراهن از روی کت مشخص است، از پیراهن هایی استفاده کنید که یقه های کوچکتری دارند. همچنین به سراغ کت هایی بروید که مدل یقه بازی دارند و یقه پیراهن روی آن نمی افتد.

اشتباه شماره ۸: انداختن پیراهن روی شلوار!

انداختن پیراهن مردانه روی شلوار، یکی دیگر از اشتباهات رایج در استایل آقایان در هنگام لباس پوشیدن است. بعضی از پیراهنها، مدل خاصی دارند که به هیچ عنوان برای انداختن روی شلوار مناسب نیستند و شما نباید این کار را انجام دهید. در مقابل، بعضی از مدل های پیراهن های اسپرت هستند که می توان آنها را روی شلوار انداخت. ارتفاع این مدل پیراهن ها کم است و قسمت پایینی آنها هلالی شکل است. برای پوشیدن این مدل پیراهنها، آزاد هستید که به صورت دلخواه آنها را به تن کنید.

 استایل آقایان

اشتباه شماره ۹: پوشیدن جوراب سفید!

یکی از اشتباهات رایج در استایل آقایان، پوشیدن جوراب سفید است. شاید فکر کنید که این کار، شما را به عنوان فردی تمیز نشان می دهد؛ اما باید بدانید که پوشیدن جوراب سفید با کت و شلوار پارچه ای، انتخاب خوبی نیست. ایرادی نداره که جوراب سفید خود را با کتانی سفیدتان بپوشید؛ اما برای دیگر مواقع، بهتر است جورابهای تیره را انتخاب کنید.

 استایل آقایان

 اشتباه شماره ۱۰: استفاده از کراوات های نامناسب! 

کراوات، یکی از اکسسوری های جذاب آقایان است. وقتی می خواهید برای کت و شلوار خود کراوات انتخاب کنید، به سایز و اندام خود توجه داشته باشید. اگر لاغر و بلندقد هستید، کراوات باریک نزنید و اگر چاق و کوتاه قد هستید، کراوات پهن را انتخاب نکنید.یکی از اشتباهات رایج در استایل آقایان عدم برقراری تعادل میان اندام و کراوات است که باعث می شود جذابیت تیپ فرد از بین برود. همچنین یادتان باشد که طول کراوات شما باید به حدی باشد که تا قسمت سگک کمربند شما بیاید.

 استایل آقایان

اشتباه شماره۱۱: نمایش زیرپوش!

زیرپوش یعنی لباسی که در زیر لباسهای دیگر پوشیده شود؛ نه اینکه از زیر لباس مشخص باشد! اگر یکی از دکمه های پیراهنتان را باز گذاشته اید یا پیراهن یقه 7 پوشیده اید، حواستان باشد که زیرپوش شما معلوم نباشد؛ زیرا این موضوع به شدت ظاهر شما را تخریب می کند.

در این نوشته با اشتباهات رایج در استایل آقایان در هنگام لباس پوشیدن آشنا شدید. با کمک این نوشته می توانید شیک پوش تر و جذاب تر دیده شوید. از اینکه تا انتهای این نوشته با ما همراه بودید از شما متشکریم.

 

 

منبع :

https://nariseh.com/

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی