مزون لباس زنانه در تهران

مزون مُدینه دوخت انواع لباس شب عروس نامزدی اداری مانتو پالتو در تهران

مزون مُدینه پذیرش سفارش و طراحی و دوخت انواع لباس شب لباس عروس و نامزدی طراحی و دوخت لباس اداری و فرم مدارس طراحی و دوخت انواع مانتو و پالتو طراحی و دوخت لباس بچگانه

مزون مُدینه دوخت انواع لباس شب عروس نامزدی اداری مانتو پالتو در تهران

مزون مُدینه پذیرش سفارش و طراحی و دوخت انواع لباس شب لباس عروس و نامزدی طراحی و دوخت لباس اداری و فرم مدارس طراحی و دوخت انواع مانتو و پالتو طراحی و دوخت لباس بچگانه

مزون مُدینه - 09925544799 طیبی
طراحی و دوخت انواع لباس شب لباس عروس لباس نامزدی
طراحی و دوخت لباس اداری و فرم مدارس طراحی و دوخت انواع مانتو و پالتو طراحی و دوخت انواع لباس بچگانه در تهران
با 30 سال سابقه کاری
با مدیریت سرکار خانم منصوری

از لباس دورریختنی خود دوباره استفاده کنید

مزون مُدینه  از لباس دورریختنی خود دوباره استفاده کنید

 

خلاقیت با لباس یک هنر فانتزی و تقریبا مدرن می‌باشد. این هنر را می‌توانید برای تم‌های خاص در مراسم جشن تولد، ولنتاین، عروسی و یا هر مراسمی که به نوعی در آن احساس لذت می‌کنید به کار ببرید. می‌توانید از لباس دورریختنی و کهنه خود ایده‌های خلاقانه و زیبایی را خلق کنید. با لباس‌های قدیمی و کهنه طرح‌های مختلفی را می‌توان پیاده کرد و در مراسم خاص از آن استفاده کرد. این هنر زیبا را با ایده‌های خلاقانه و سلیقه بی‌نظیر خود زیباتر کنید. می‌توانید با لباس‌های قدیمی خود گل سرهای زیبا و یا گل برای لباس‌های جدید خودتان و دیگران بسازید و یا اینکه از آنها برای ساختن کیف و کفش دلخواهتان استفاده کنید.

 

خلاقیت با لباس قدیمی و کهنه 

در اینجا می‌خواهیم طرح‌هایی را به شما نشان دهیم که می‌تواند به شما کمک کند تا ایده‌های جالبی برای خلاقیت با پارچه لباس‌های کهنه و دور ریختنی را بدست آورید. در بعضی از مراسم مثل جشن تولد و ولنتاین و یا هرگونه مراسم خاص نمایشی می‌توانید از این گونه لباس‌ها طرح‌ها و ایده‌های مخصوص به خود را داشته باشید. لباس‌های قدیمی یا دور ریخته می‌شود و یا به خیریه داده می‌شود. این نوع لباس‌ها را می‌توان با کمی تغییرات و تزئینات بر روی لباس‌های جدید  به لباس‌های زیبا و جذاب تبدیل نمود. خلاقیت با لباس قدیمی و بی‌استفاده‌ترین لباس‌ها هم گاهی اوقات ایده‌های جالبی حتی برای تهیه کیف و کفش و گل سر و غیره می‌شود که دارای جذابیت خاص خود است. خلاقیت با لباس هنری فانتزی و زیبایی برای سرگرم کردن کودکان و همینطور کسب درآمد می‌تواند باشد. بچه‌ها شخصیت‌های کارتونی را دوست دارند و دوست دارند که گاهی جای قهرمانان این کارتون‌ها ایفای نقش کرده و تمام رفتارهای آنها را تقلید می‌کنند. می‌توانید از لباس‌های قدیمی و کهنه خودشان نیز برای طراحی لباس‌های شخصیت‌های کارتونی که بچه‌هایتان دوست دارند استفاده کنید و با این کار  آنها را سرگرم نمایید. در ادامه مطلب تصاویری از انواع خلاقیت با وسایل دورریختنی و استفاده از لباس‌های قدیمی و کهنه را ملاحظه می‌فرمایید.

شاید شما علاقه‌ی زیادی به داشتن وسایل جدید و زیبا داشته باشد اما برای خرید آن‌ها بودجه‌ی کافی نداشته باشید، بنابراین می‌خواهم خلاقیت با لباس دورریختنی را آموزش دهم تا شما در هرینه‌های مصرفی صرفه جویی کرده و از دورریختنی‌ها نهایت استفاده را ببرید.

 

از شلوار جین قدیمی کیف دستی زیبایی بسازید 

کیف دستی از شلوار جین قدیمی

ساختن یک کیف دست ساز با استفاده از شلوار جین قدیمی بسیار آسان است، می‌توانید از دکمه‌های فلزی، زیپ، توری و… برای تزئین آن استفاده کنید.

از کاپشن مردانه قدیمی، بالش و کوسن بسازید 

از کاپشن مردانه قدیمی، بالش و کوسن بسازید

وقتی ژاکت یا پیراهن شما بیش از حد قدیمی می‌شود، یا برای شما خیلی تنگ شده می‌توانید از آن برای ساخت، بالش یا کوسن استفاده کنید، این بالش‌ها را با دیگر وسایل دور ریختنی تزئین کنید و فضای محل زندگی‌تان را زیباتر کنید.

لباس قدیمی را به یک لباس کودک تبدیل کنید 

لباس قدیمی را به یک لباس کودک تبدیل کنید 

تبدیل لباس به لباس‌های کودک بسیار سرگرم کننده و جذاب است، به سادگی با ترکیب دو نوع مختلف پارچه با یک الگوی مناسب، می‌توانید یک لباس دوست داشتنی جدید برای دختر کوچک خود بسازید.

جیب شلوارهای خود را به یک ابزار سودمند تبدیل کنید 

جیب شلوارهای خود را به یک ابزار سودمند تبدیل کنید 

با قرار دادن جند جیب کنار هم و نصب آن به دیوار اتاق می‌توانید وسیله‌های ضروری و کاربردی را در آن قرار داده و به راحتی به آن دسترسی داشته باشید.

 ژاکت قدیمی را به یک شال گردن تبدیل کنید 

 ژاکت قدیمی را به یک شال گردن تبدیل کنید

این تبدیل بسیار ساده و زیباست، هنری که باعث می‌شود تا شما از ژاکت زمستانی بهترین استفاده را ببرید.

 

 

ادامه دارد ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی