مزون لباس زنانه در تهران

مزون مُدینه دوخت انواع لباس شب عروس نامزدی اداری مانتو پالتو در تهران

مزون مُدینه پذیرش سفارش و طراحی و دوخت انواع لباس شب لباس عروس و نامزدی طراحی و دوخت لباس اداری و فرم مدارس طراحی و دوخت انواع مانتو و پالتو طراحی و دوخت لباس بچگانه

مزون مُدینه دوخت انواع لباس شب عروس نامزدی اداری مانتو پالتو در تهران

مزون مُدینه پذیرش سفارش و طراحی و دوخت انواع لباس شب لباس عروس و نامزدی طراحی و دوخت لباس اداری و فرم مدارس طراحی و دوخت انواع مانتو و پالتو طراحی و دوخت لباس بچگانه

مزون مُدینه - 09925544799 طیبی
طراحی و دوخت انواع لباس شب لباس عروس لباس نامزدی
طراحی و دوخت لباس اداری و فرم مدارس طراحی و دوخت انواع مانتو و پالتو طراحی و دوخت انواع لباس بچگانه در تهران
با 30 سال سابقه کاری
با مدیریت سرکار خانم منصوری

چاق ها بدانند

جمعه, ۴ بهمن ۱۳۹۸، ۱۱:۴۶ ب.ظ

چاق ها بدانند

مزون مُدینه  چاق ها بدانند

 

باید شلوار جین چه رنگی باشد؟


سعی کنید تا حد امکان به سراغ شلوارهای پارچه‌ای نروید. بر عکس شلوارهای جین برای شما بسیار مناسب هستند، آن هم جین‌هایی با رنگ تیره.

بلوز یا پیراهن‌تان را هم علاوه‌ بر این‌که گشاد انتخاب می‌کنید، از نظر قدی هم بلند انتخاب کنید. ترکیب جین و یک تی‌شرت شیک و آزاد به جذابیت شما کمک بیشتری خواهد کرد. نکته‌ای که در انتخاب رنگ خانم‌ها گفته شد، در مورد آقایان نیز صدق می‌کند. با این تفاوت که گشاد بودن لباس‌های آقایان می‌تواند رنگ‌های روشن را نه به گزینه‌ای صددرصد نامناسب اما خوب تبدیل کند، آن هم در شرایط خاص. در شرایطی که آقایان فقط شکم داشته باشند و بازوهای‌شان خیلی چاق نباشد. اما در نهایت سرمه‌ای برای این دسته از افراد بهترین گزینه است. سرمه‌ای از آن دسته رنگ‌هایی است که می‌تواند بین آقایان چاق حسابی محبوب شده و به یکی از نمادهای خوش‌پوشی‌شان تبدیل شود.

 

لباس گشاد ممنوع:
اصلا مهم نیست که سایز شما xxxxL است یا کمتر و حتی بیشتر! لطفا طبیعی رفتار کنید و اینقدر اصرار نداشته باشید که اندام‌تان را بپوشانید. باور کنید با پوشیدن لباس‌های بزرگتر از سایز واقعی خودتان، شما لاغرتر نشان داده نمی‌شوید که هیچ، بلکه اطرافیان فکر می‌کنند خیلی چاق‌تر از این هستید! بهتر است هنگام انتخاب لباس، لباس‌های خوش‌دوختی پیدا کنید که با برش‌های متفاوت، شکست دید ایجاد کرده و باعث اعتماد به نفس شما شود.

لباس‌هایی که به صورتی بدشکل و نامناسب از بدن آویزان می‌شود و برای شما گشاد هستند، تنها شما را از آنچه که واقعا هستید، بزرگ‌تر نشان می‌دهد. در عوض استفاده از لباس‌هایی که بدون احساس تنگ بودن در آن‌ها، برآمدگی و انحنای بدن شما را کمتر نشان بدهد مناسب‌تر است.

 

 


پیراهن کمردار را فراموش نکنید:
در پیراهن‌های کمردار، شما می‌توانید قسمت بالا و کمر خود را طوری تنظیم کنید که برآمدگی و انحنای بدن شما را کاملا درست و متناسب نشان بدهد: چسبیده و اندازه و متناسب بدن، اما نه خیلی تنگ. پارچه‌های نرم و لطیف، می‌تواند چاقی قسمت بالا و پایین بدن شما را بپوشاند، در حالی که پارچه‌های سفت و شق و رق، خطوطی غیر‌طبیعی ایجاد می‌کنند.
یقه هفت، با لبه برگرد یا بدون آن، هر 2 برای خانم‌هایی که بالاتنه بزرگی دارند، می‌تواند اثر مشابهی بگذارد.

 

کفش‌های بند‌دار نپوشید:

وجود بند (نازک و پهن فرقی نمی‌کند!) روی قوزک پا، پایین ساق پا را درشت‌تر و بزرگ‌تر نشان می‌دهد. شما می‌توانید در عوض پاشنه‌های سه‌گوش و تو‌پر را امتحان کنید که ضخامت کف پا را با ماهیچه ساق پای شما متناسب و متعادل می‌کند و همچنین نسبت به پاشنه‌های بلند معمولی تکیه‌گاه بهتری برای شما ایجاد می‌کند.

 

ژاکت‌ها و پلیورهای بزرگ و شل نپوشید:

یک پلیور بزرگ شما را بزرگ و چاق‌تر از آنچه هستید، نشان می‌دهد. بدترین ژاکت‌ها آن‌هایی هستند که روی کمر و بالای پاها خطوط و راه‌های برجسته‌ای دارند که باعث جلب توجه دیگران به آن قسمت‌ها می‌شود و خط کلی بدن شما را تفکیک و مشخص می‌کند.

 

چگونه شکم بزرگ خود را مخفی کنید!

بادگیر و کاپشن‌های پفکی نپوشید .
شما نباید از لباس‌هایی مثل جلیقه‌های بادگیر و در کل، لباس‌هایی که یک لایه اضافی دارند، استفاده کنید. در ضمن باید دقت کنید سایز دور گردن لباس رسمی که انتخاب می‌کنید، دقیقا اندازه گردن یا حداکثر یک سانتی‌متر بزرگ‌تر باشد. هنگام خرید لباس، سعی کنید که بلوزهای بزرگ را با بافت‌‌های درشت، انتخاب کنید و از پوشیدن جلیقه‌های ایستاده بپرهیزید.

 

مطالب بیشتر :  لباس هایی که هرگز نباید بخرید

                       لباس هایی که شما را لاغر نشان می‌دهد

منبع :

http://www.olgoo.net/

مزون در تهران مزون مدینه لباس مجلسی زنانه

09125073368

لطفا نظرتون رو در قسمت زیر درج کنید.

نظرات  (۱)

خسته نباشید

فضای رایگان آپلود فایل و آپلود عکس

 

https://98share.com/

پاسخ:
سلام ممنوونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی