مزون لباس زنانه در تهران

مزون مُدینه دوخت انواع لباس شب عروس نامزدی اداری مانتو پالتو در تهران

مزون مُدینه پذیرش سفارش و طراحی و دوخت انواع لباس شب لباس عروس و نامزدی طراحی و دوخت لباس اداری و فرم مدارس طراحی و دوخت انواع مانتو و پالتو طراحی و دوخت لباس بچگانه

مزون مُدینه دوخت انواع لباس شب عروس نامزدی اداری مانتو پالتو در تهران

مزون مُدینه پذیرش سفارش و طراحی و دوخت انواع لباس شب لباس عروس و نامزدی طراحی و دوخت لباس اداری و فرم مدارس طراحی و دوخت انواع مانتو و پالتو طراحی و دوخت لباس بچگانه

مزون مُدینه - 09925544799 طیبی
طراحی و دوخت انواع لباس شب لباس عروس لباس نامزدی
طراحی و دوخت لباس اداری و فرم مدارس طراحی و دوخت انواع مانتو و پالتو طراحی و دوخت انواع لباس بچگانه در تهران
با 30 سال سابقه کاری
با مدیریت سرکار خانم منصوری

چگونه پارچه ای سفید را رسم کنیم ؟

پنجشنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۸، ۰۸:۴۲ ب.ظ

چگونه پارچه ای سفید را رسم کنیم ؟

مزون مُدینه  چگونه پارچه ای سفید را رسم کنیم ؟

 

چگونه می توانید لباس عروس و طرح های فشن برای نمونه کارتان رسم کنید ؟
در این آموزش به شما خواهیم آموخت که چگونه به راحتی در طرح های فشن خود ، پارچه های سفید رنگ را رسم کنید . این آموزش نه تنها در رسم لباس عروس به شما کمک خواهد کرد ، بلکه برای انواع لباس های سفید و اکسسوری نیز می توانید از آن استفاده کنید. رسم پارچه سفید از چیزی که فکر می کنید بسیار ساده تر است ، بنابراین راهنمای مرحله به مرحله زیر را دنبال کرده و از نتایج آن لذت ببرید .

مرحله 1 : طرح خود را رسم کنید .

طرح لباس خود را با یک مداد رسم کنید . مطمئن شوید که خطوط طرحتان تیره و قابل مشاهده نباشند . برای رسم پارچه های سفید نیاز به خطوطی نازک و نیمه شفاف دارید.

طرح خود را رسم کنید

مرحله 2 : مکان سایه ها را مشخص کنید .

تصمیم بگیرید که در کدام قسمت های لباس سایه و چین و چروک باید وجود داشته باشد . در شکل زیر سینه و خطوط نیم تنه نیاز به سایه دارند . همچنین در حد فاصل چین های دامن نیز رسم سایه نیاز است .

مکان سایه ها را مشخص کنید

مرحله 3: لایه اول سایه ها

یک لایه ی خاکستری بر روی نقاطی که در مرحله قبل مشخص کرده اید ، رسم کنید . این لایه از سایه ها را باید با مدادی بسیار ضخیم تر رسم کنید ، درست همانطور که در شکل زیر نشان داده شده است . دقت کنید که در لبه پایین دامن سایه نکشید و تنها در اطراف چین ها سایه هایی رسم کنید .

لایه اول سایه ها

مرحله 4: لایه دوم

یک لایه دیگر سایه رسم کنید . این لایه زیر لایه ی قبلی اما با اندازه ای کوچکتر رسم می شوند . چین های اطراف کمر و حد فاصل چین های دامن را پر کنید . دقت کنید که رسم این سایه ها در زیر یقه نیز ضروری می باشد .   

لایه دوم

مرحله 5: آخرین لایه ی سایه ها

این تیره ترین لایه است . رنگ باید خاکستری متوسط باشد . اگر شما از رنگ تیره تری استفاده کنید ممکن است لباس شما به جای رنگ سفید ، خاکستری به نظر آید . پس رسم این لایه بسیار حساس است و باید تنها چند خط کوتاه ایجاد کنید .

 آخرین لایه ی سایه ها

مرحله 6: ترکیب کردن

از سبک ترین سایه استفاده کنید تا رنگ ها را با یکدیگر ترکیب نمایید . اگر با آبرنگ کار می کنید از آب خالص استفاده کنید . پس از اینکار باید طرح شما تمام شده به نظر آید .
این تکنیک رسم لباس سفید را می توان با ابزارهای طراحی دیگر نیز استفاده کرد . از مارکرها ، مدادها و آبرنگ می توانید برای رسم لباس سفید رنگ استفاده کنید . از این پس ، با استفاده از این تکنیک می توانید مجموعه لباس های عروس منحصر به فرد و زیبای خود را ایجاد نمایید .

ترکیب کردن

مطالب بیشتر :   برای پنهان کردن پاهای پرانتزی چه بپوشیم؟

                        لباس هایی که هرگز نباید بخرید

منبع:

https://tarahilebas.com/
 

مزون در تهران مزون مدینه لباس مجلسی زنانه

09125073368

لطفا نظرتون رو در قسمت زیر درج کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی