مزون لباس زنانه در تهران

مزون مُدینه دوخت انواع لباس شب عروس نامزدی اداری مانتو پالتو در تهران

مزون مُدینه پذیرش سفارش و طراحی و دوخت انواع لباس شب لباس عروس و نامزدی طراحی و دوخت لباس اداری و فرم مدارس طراحی و دوخت انواع مانتو و پالتو طراحی و دوخت لباس بچگانه

مزون مُدینه دوخت انواع لباس شب عروس نامزدی اداری مانتو پالتو در تهران

مزون مُدینه پذیرش سفارش و طراحی و دوخت انواع لباس شب لباس عروس و نامزدی طراحی و دوخت لباس اداری و فرم مدارس طراحی و دوخت انواع مانتو و پالتو طراحی و دوخت لباس بچگانه

مزون مُدینه - 09925544799 طیبی
طراحی و دوخت انواع لباس شب لباس عروس لباس نامزدی
طراحی و دوخت لباس اداری و فرم مدارس طراحی و دوخت انواع مانتو و پالتو طراحی و دوخت انواع لباس بچگانه در تهران
با 30 سال سابقه کاری
با مدیریت سرکار خانم منصوری

آموزش ساده دوخت هدبند کودک و نوزاد

سه شنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۸، ۰۳:۱۵ ب.ظ

آموزش ساده دوخت هدبند کودک و نوزاد

مزون مُدینه  آموزش ساده دوخت هدبند کودک و نوزاد

 

روش برش و دوخت هدبند کودک و نوزاد

مشاهده هدبندهای زیبا بر روی سر کودکان و نوزادان، همواره مادران را مشتاق کرده است که این هدبندهای زیبا را با سلیقه خود و به دست خودشان برای فرزندانشان بدوزند. روش برش و دوخت هدبند کودک و نوزاد در ویدیوی زیر به خوبی نمایش داده شده است.

قدم اول در دوخت هدبند کودکان، انتخاب پارچه مناسب است. سعی کنید که پارچه مورد نظر را با توجه به سلیقه و خواست فرزند خود انتخاب کنید تا بتوانید علاقه او را جذب کنید.

انتخاب پارچه هایی با طرح و نقش های کودکانه و رنگ های شاد و ست کردن هدبند با لباس اصلی کودکان، جذابیت این فرشته های نازنین را دوچندان می کند.

روش برش و دوخت ساده ای که در این ویدیو مشاهده می کنید نه تنها از زیبایی هدبند نمی کاهد بلکه آن را بسیار زیبا و جذاب جلوه می دهد.

دوخت هدبند کودک به تازگی در میان مادران مد شده است و اکثر آنها سعی دارند آن را بیاموزند.

در واقع سادگی دوخت هدبند نوزاد به حدی است که شما بدون داشتن پیش زمینه ای خاص در زمینه خیاطی می توانید آن را فرا بگیرید و اجرا کنید.

همین لحظه تصمیم بگیرید و یکی از این هدبندهای دوست داشتنی را برای فرزند دلبند خود و یا فرزندان اعضای خانواده و دوستان به دست خود بدوزید تا در روز تولد کودک و یا هر مناسبت خاص دیگری این هدبند را هدیه دهید.

تنها لازم است در برش هدبند دقت کنید و با توجه به این که اندازه پارچه بسیار کوچک است، دقت زیادی نیز هنگام دوخت خطوط موازی آن به خرج دهید.

حتما از الگوهای مناسب در برش و دوخت هدبند کودک استفاده کنید و در صورت امکان از یک خیاط باتجربه و ماهر درخواست کنید تا در دوخت هدبند به شما کمک کند.

 

 

مطالب بیشتر :  انواع چرخ خیاطی جدید یا قدیمی؟

                       چرخ خیاطی جیب پشت دوز اتوماتیک شلوار جین نیوتک

منبع:

http://agahtar.com/

مزون در تهران مزون مدینه لباس مجلسی زنانه

09125073368

لطفا نظرتون رو در قسمت زیر درج کنید.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی