مزون لباس زنانه در تهران

مزون مُدینه دوخت انواع لباس شب عروس نامزدی اداری مانتو پالتو در تهران

مزون مُدینه پذیرش سفارش و طراحی و دوخت انواع لباس شب لباس عروس و نامزدی طراحی و دوخت لباس اداری و فرم مدارس طراحی و دوخت انواع مانتو و پالتو طراحی و دوخت لباس بچگانه

مزون مُدینه دوخت انواع لباس شب عروس نامزدی اداری مانتو پالتو در تهران

مزون مُدینه پذیرش سفارش و طراحی و دوخت انواع لباس شب لباس عروس و نامزدی طراحی و دوخت لباس اداری و فرم مدارس طراحی و دوخت انواع مانتو و پالتو طراحی و دوخت لباس بچگانه

مزون مُدینه - 09925544799 طیبی
طراحی و دوخت انواع لباس شب لباس عروس لباس نامزدی
طراحی و دوخت لباس اداری و فرم مدارس طراحی و دوخت انواع مانتو و پالتو طراحی و دوخت انواع لباس بچگانه در تهران
با 30 سال سابقه کاری
با مدیریت سرکار خانم منصوری

آموزش دوخت پیشبند نوزاد به روش ساده

چهارشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۸، ۰۸:۴۷ ق.ظ

آموزش دوخت پیشبند نوزاد به روش ساده

مزون مُدینه  آموزش دوخت پیشبند نوزاد به روش ساده

 

روش دوخت پیشبند نوزاد

اگر هنگام غذا خوردن کودکان به آنها دقت کرده باشید قطعا متوجه شده اید که هیچ توجهی به تمیز نگه داشتن لباس هایشان ندارند. پس دوخت پیشبند نوزاد راه حل مناسبی برای تمیز نگه داشتن این فرشته های کوچک است.

روش دوخت پیشبند برای کودکان و نوزادان به ساده ترین روش در این ویدیو نمایش داده شده است.

می توانید با یاد گرفتن این روش، یکی از این پیشبندها را برای فرزندان نازنین خود بدوزید و یا به عنوان هدیه به کودکان دوستان و آشنایان خود هدیه دهید.

پارچه مناسب پیشبند نوزاد

برای این کار باید از پارچه هایی استفاده کنید که نرم و لطیف باشند و به هیچ وجه بدن کودک دلبند شما را اذیت نکند. همچنین طرح و رنگ پارچه در انتخاب آن بسیار حائز اهمیت است.

شک نداشته باشید که اگر این دو مورد را در انتخاب پارچه مناسب دوخت پیشبند نوزاد رعایت نکنید، کودک شما به احتمال بسیار قوی، هرگز به استفاده از این پیشبند رضایت نخواهد داد.

طریقه دوخت پیشبند نوزاد با استفاده از الگو

همان طور که در این ویدیو به خوبی نمایش داده می شود، ابتدا الگو را روی آستر و رویه و همچنین پارچه پلاستیکی محافظ قرار داده و برش های لازم را به دقت انجام دهید.

در قدم بعدی این ۳ لایه را روی یکدیگر قرار دهید و با استفاده از یک نوار اریب آنها را به هم بدوزید. در انتخاب رنگ نوار اریب نیز دقت داشته باشید تا طبق علاقه کودک و همچنین متناسب با پارچه اصلی انتخاب گردد.

جزئیات دوخت پیشبند کودکان به خوبی در ویدیو نمایش داده شده است. پس از پایان کار از چسب پارچه ای یا دکمه فشاری برای دو سر انتهایی پیشبند استفاده کنید.

حال که کار دوخت پیشبند نوزاد شما به پایان رسید می توانید انتظار داشته باشید که لباس های فرزندتان کمتر کثیف شود. همچنین پیشبند نوزاد می تواند هدیه مناسبی برای کودکان و مادران پرمشغله آنها باشد که فرصت دوخت آن را ندارند.

 

 

مطالب بیشتر :  آموزش ساخت کیف خیاطی تاشو

                       ترفند های خیاطی

منبع:

http://agahtar.com/

مزون در تهران مزون مدینه لباس مجلسی زنانه

09125073368

لطفا نظرتون رو در قسمت زیر درج کنید.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی