مزون لباس زنانه در تهران

مزون مُدینه دوخت انواع لباس شب عروس نامزدی اداری مانتو پالتو در تهران

مزون مُدینه پذیرش سفارش و طراحی و دوخت انواع لباس شب لباس عروس و نامزدی طراحی و دوخت لباس اداری و فرم مدارس طراحی و دوخت انواع مانتو و پالتو طراحی و دوخت لباس بچگانه

مزون مُدینه دوخت انواع لباس شب عروس نامزدی اداری مانتو پالتو در تهران

مزون مُدینه پذیرش سفارش و طراحی و دوخت انواع لباس شب لباس عروس و نامزدی طراحی و دوخت لباس اداری و فرم مدارس طراحی و دوخت انواع مانتو و پالتو طراحی و دوخت لباس بچگانه

مزون مُدینه - 09925544799 طیبی
طراحی و دوخت انواع لباس شب لباس عروس لباس نامزدی
طراحی و دوخت لباس اداری و فرم مدارس طراحی و دوخت انواع مانتو و پالتو طراحی و دوخت انواع لباس بچگانه در تهران
با 30 سال سابقه کاری
با مدیریت سرکار خانم منصوری

روش اندازه گیری بالاتنه زنانه برای انواع لباس

مزون مُدینه  روش اندازه گیری بالاتنه زنانه برای انواع لباس

 

 اندازه گیری بالاتنه زنانه

روش اندازه گیری بالاتنه زنانه


روش اندازه گیری بالاتنه زنانه برای انواع مدل ها و لباس ها به شیوه های مختلفی انجام می شود که به طرح و الگوی مدل لباس مورد نظر بستگی دارد.

دعوت می کنیم که ویدئوی زیر را تماشا کنید و با شیوه های مختلف اندازه گیری و انتقال سایز قسمت های مختلف بدن به روی پارچه آشنا شوید. اندازه گیری ابعاد بدن، اصلی ترین رکن در خیاطی و دوخت و دوز می باشد که توجه به آن ضروری است.

 

 

 

 

اگر لباسی که می دوزید کامل و بی نقص باشد اما اندازه بدن فرد نباشد به درد نخواهد خورد. پس حتما باید قبل از هر نکته ای، روش اندازه گیری بدن را یاد بگیرید.

 

اندازه گیری بالاتنه زنانه


خصوصا در مورد لباس های زنانه و قسمت بالاتنه با توجه به این که مدل های متنوعی برای لباس های زنانه وجود دارد، لازم است که حتما اندازه گیری ها دقیق انجام شود و لباس دوخته شده اندازه بدن باشد.

با یادگیری روش های اندازه گیری و دوخت بالاتنه در کنار آموزش دوخت پیراهن زنانه و آموزش دوخت دامن و آموزش دوخت شلوار زنانه می توانید یک ست مناسب برای مهمانی ها و مجالس و دورهمی های خانوادگی خود تهیه کنید.

اندازه گیری های بدن را با یک لباس نازک و یا بدون لباس و حتما بدون کفش انجام دهید تا اندازه گیری های شما دقیق صورت گیرد. یک لباس مجلسی در کنار شلوار و دامن زیبا، اگر به دقت اندازه گیری شود و بریده و دوخته شود به زیبایی بر تن می نشیند و خوش قواره و زیبا به نظر می رسد.

 

پرسش های متداول در مورد روش اندازه گیری بالاتنه زنانه

 

در زمان اندازه گیری حتما باید از لباس کشی استفاده کنیم؟
بهتر است که اندازه گیری ابعاد بدن با پوشیدن یک لباس نازک و کشی و یا حتی بدون لباس صورت گیرد. رعایت این نکته به منظور افزایش دقت در اندازه گیری ضروری است تا لباس دوخته شده برای شخص گشاد و بزرگتر از سایز وی نباشد.

 

برای کسانی که شکم و باسن بزرگی دارند بهتر نیست که لباس را ۱ الی ۲ سایز بزرگتر در نظر بگیریم؟
بهتر است برای افرادی که از مشکل اضافه وزن رنج می برند و وزن و ابعاد بدن آنها مدام در حال تغییر و کاهش و افزایش می باشد از مدل هایی نظیر مدل چیندار استفاده شود که لباس بر بدن فرد راحت باشد.

 

مطالب بیشتر :  آموزش دوخت شلوار زنانه رسمی و اداری

                    آموزش دوخت یک مدل جیب روی درز مانتو

 

منبع :

https://agahtar.com/

مزون در تهران مزون مدینه لباس مجلسی زنانه

09925544799

لطفا نظرتون رو در قسمت زیر درج کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی